sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

PL EN RUS
WIADOMOŚCI

Paris Design Week

W dniach 8-16 września podczas Paris Design Week stolica Francji olśniewa designem i współczesnymi projektami artystycznymi. Citroën uczestniczy w oficjalnym programie tygodnia i zaprasza wszystkich na dwa wydarzenia:
wizytę w La Maison Citroën przy 39 rue Saint Didier w 16. dzielnicy Paryża oraz prezentację limitowanej edycji NOWEGO CITROËNA E-MEHARI Styled By Courrèges w Galerie Joseph, 116 Rue de Turenne w 3. dzielnicy Paryża.


Citroën stale zaskakuje pomysłami: innowacyjnością nowej koncepcji miejskiego punktu sprzedaży w La Maison Citroën, czy przedłużając lato, ultranowoczesnym kabrioletem z limitowanej edycji NOWEGO E MEHARI Styled By Courrèges. Marka w naturalny sposób uczestniczy w ważnym wydarzeniu, jakim jest Paris Design Week.

W dniach 8-16 września za sprawą Paris Design Week połączonego z targami Maison & Objet (Dom & Przedmioty) stolica żyć będzie w rytmie wystaw, dyskusji, wernisaży i wieczorów, którym przyświecać będzie jeden cel: wyjście designu poza ramy targów dla specjalistów poprzez wydarzenia otwarte dla szerokiej publiczności.
W programie Paris Design Week znalazły się dwa miejsca związane z Citroën. Dzięki temu będzie można:

• Odwiedzić La Maison Citroën pod numerem 39 przy rue Saint Didier w 16 dzielnicy Paryża.

Utrzymana w domowej atmosferze przestrzeń o powierzchni 150 m2 odbiega od zwyczajowego formatu punktu sprzedaży samochodów i zdobyła już kilka nagród. Jest przykładem nowego doświadczenia i wyobrażenia klientów w odniesieniu do miejsc sprzedaży. W otwartej w maju tego roku przestrzeni, która wpisuje się w nową koncepcję miejskiego salonu sprzedaży, Citroën zaprasza, by przeżyć doświadczenie łączące elementy rzeczywiste i wirtualne. Ten format zostanie powielony we Francji, a następnie m.in. w Belgii, Kolumbii, Maroku, Chinach czy Japonii.

• Zobaczyć przedpremierową prezentację limitowanej edycji NOWEGO E-MEHARI Styled By Courrèges.

To nowa wersja w 100% elektrycznego, 4-osobowego kabrioletu, która narodziła się w wyniku współpracy dwóch legendarnych francuskich marek. Zostanie zaprezentowana przedpremierowo w Galerie Joseph, 116 Rue de Turenne w 3. dzielnicy Paryża. Edycja, która liczy 61 sztuk w nawiązaniu do roku powstania firmy Courrèges, zrywa z bielą oryginalnego concept caru, która symbolizuje światło i jest znakiem rozpoznawczym słynnego domu mody i prezentuje nadwozie będące jej całkowitym przeciwieństwem w kolorze Vinyl Black.

Citroen 06-09-2017

>

Copyrights 2017: www.millenium.pl