wersja rosyjska wersja angielska

Paris Design Week

W dniach 8-16 września podczas Paris Design Week stolica Francji olśniewa designem i współczesnymi projektami artystycznymi. Citroën uczestniczy w oficjalnym programie tygodnia i zaprasza wszystkich na dwa wydarzenia:
wizytę w La Maison Citroën przy 39 rue Saint Didier w 16. dzielnicy Paryża oraz prezentację limitowanej edycji NOWEGO CITROËNA E-MEHARI Styled By Courrèges w Galerie Joseph, 116 Rue de Turenne w 3. dzielnicy Paryża.


Citroën stale zaskakuje pomysłami: innowacyjnością nowej koncepcji miejskiego punktu sprzedaży w La Maison Citroën, czy przedłużając lato, ultranowoczesnym kabrioletem z limitowanej edycji NOWEGO E MEHARI Styled By Courrèges. Marka w naturalny sposób uczestniczy w ważnym wydarzeniu, jakim jest Paris Design Week.

W dniach 8-16 września za sprawą Paris Design Week połączonego z targami Maison & Objet (Dom & Przedmioty) stolica żyć będzie w rytmie wystaw, dyskusji, wernisaży i wieczorów, którym przyświecać będzie jeden cel: wyjście designu poza ramy targów dla specjalistów poprzez wydarzenia otwarte dla szerokiej publiczności.
W programie Paris Design Week znalazły się dwa miejsca związane z Citroën. Dzięki temu będzie można:

• Odwiedzić La Maison Citroën pod numerem 39 przy rue Saint Didier w 16 dzielnicy Paryża.

Utrzymana w domowej atmosferze przestrzeń o powierzchni 150 m2 odbiega od zwyczajowego formatu punktu sprzedaży samochodów i zdobyła już kilka nagród. Jest przykładem nowego doświadczenia i wyobrażenia klientów w odniesieniu do miejsc sprzedaży. W otwartej w maju tego roku przestrzeni, która wpisuje się w nową koncepcję miejskiego salonu sprzedaży, Citroën zaprasza, by przeżyć doświadczenie łączące elementy rzeczywiste i wirtualne. Ten format zostanie powielony we Francji, a następnie m.in. w Belgii, Kolumbii, Maroku, Chinach czy Japonii.

• Zobaczyć przedpremierową prezentację limitowanej edycji NOWEGO E-MEHARI Styled By Courrèges.

To nowa wersja w 100% elektrycznego, 4-osobowego kabrioletu, która narodziła się w wyniku współpracy dwóch legendarnych francuskich marek. Zostanie zaprezentowana przedpremierowo w Galerie Joseph, 116 Rue de Turenne w 3. dzielnicy Paryża. Edycja, która liczy 61 sztuk w nawiązaniu do roku powstania firmy Courrèges, zrywa z bielą oryginalnego concept caru, która symbolizuje światło i jest znakiem rozpoznawczym słynnego domu mody i prezentuje nadwozie będące jej całkowitym przeciwieństwem w kolorze Vinyl Black.

Citroen 06-09-2017

>



Redakcja:

Dariusz WołoszkaRobert Kulczyk


Nasi partnerzy:



www.Auto.pl - bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne



Abarth

Alfa Romeo

Aston Martin

Audi

Bentley

BMW

Cadillac

Chevrolet

Chrysler

Citroen

Dacia

Dodge

Fiat

Ford

Honda

Hyundai

Infiniti

Jaguar

Jeep

Kia

Lancia

Land Rover

Lexus

Mazda

Mercedes

Mini

Mitsubishi

Nissan

Opel

Peugeot

Porsche

Renault

Saab

Seat

Skoda

Smart

Subaru

Suzuki

Tata

Toyota

Volvo

Vw