wersja rosyjska wersja angielska

Złoty klucz jakości dla Renault

Renault po raz kolejny otrzymało Złoty Klucz Jakości – nagrodę za najlepszą obsługę klienta w ASO. Renault nieprzerwanie od czterech lat utrzymuje pozycję lidera w jakości obsługi klienta w serwisie. Klucze Jakości przyznawane są na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2017.

Klucze Jakości jest to niezwykle ważna nagroda dla naszej marki i dla nas wszystkich, tym bardziej, że po raz kolejny potwierdza naszą pozycję lidera w tak kluczowej dla nas kwestii jak jakość obsługi klienta w sieci naszych autoryzowanych partnerów – powiedział Zbigniew Wierzbicki, dyrektor ds. klientów i skuteczności sieci Terytorium EAST.

TNS Garage Quality Check to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego Kantar TNS. Jest to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.

Złoty Klucz Jakości dla Renault, odebrał Zbigniew Wierzbicki, dyrektor ds. klientów i skuteczności sieci Terytorium EAST.

Podczas spotkania wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów 2017, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Nagroda za pierwsze miejsce w kategorii marek popularnych trafiła również do marki Renault.

Renault 27.09.2017





Redakcja:

Dariusz WołoszkaRobert Kulczyk


Nasi partnerzy:



www.Auto.pl - bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne



Abarth

Alfa Romeo

Aston Martin

Audi

Bentley

BMW

Cadillac

Chevrolet

Chrysler

Citroen

Dacia

Dodge

Fiat

Ford

Honda

Hyundai

Infiniti

Jaguar

Jeep

Kia

Lancia

Land Rover

Lexus

Mazda

Mercedes

Mini

Mitsubishi

Nissan

Opel

Peugeot

Porsche

Renault

Saab

Seat

Skoda

Smart

Subaru

Suzuki

Tata

Toyota

Volvo

Vw