wersja rosyjska wersja angielska

Alfa Romeo Giulia wyróżniona przez Instytut IIHS

Amerykański Insurance Institute for Highway Safety, czyli IIHS (Ubezpieczeniowy Instytut Bezpieczeństwa Drogowego) przyznał sedanowi klasy Premium - Alfie Romeo Giulia - wysoką ocenę** „Top Safety Pick+".


„Model Giulia reprezentuje najwyższej klasy inżynierię i technologię Alfy Romeo, zarówno pod względem osiągów, jak i bezpieczeństwa samochodu", powiedział Reid Bigland, szef marki Alfa Romeo. „Jesteśmy zaszczyceni, że możemy odebrać od IIHS tę nagrodę, która świadczy o naszym zaangażowaniu w tworzenie nowoczesnych i bezpiecznych samochodów".

Oceny przyznawane przez IIHS to: ocena „dobra" (nota maksymalna), wystarczająca, marginalna oraz słaba. Przyznanie TSP+ uwarunkowane jest uzyskaniem „dobrej" oceny w pięciu przeprowadzanych przez IIHS testów zderzeniowych. Na uwagę zasługuje fakt, że w każdym z powyższych testów Alfa Romeo Giulia uzyskała najwyższy z możliwych wyników, czyli „dobry".

Aby uzyskać wyróżnienie TSP+, samochody muszą również dobrze wypaść w teście awaryjnego hamowania - systemu Automatic Emergency Braking (AEB) oraz przednich reflektorów. Giulia zdobyła najwyższy możliwy wynik za AEB, i maksymalny „dobry" za przednie reflektory.

Bezpieczeństwo.
Najnowsza Alfa Romeo Giulia oferuje innowacyjne systemy bezpieczeństwa i wykorzystuje nowoczesne wyposażenie wspomagające kierowcę. Giulia - sedan klasy Premium, oferuje systemy wspierające kierowcę, do których należą:

Zaawansowany technologicznie system Forward Collision Warning Plus z funkcją całkowitego zatrzymania (Full Stop), który zapewnia autonomiczne, awaryjne hamowanie i - w niektórych okolicznościach - wyhamowuje lub powoduje całkowite zatrzymanie samochodu, w przypadku nagle zbliżającej się przed pojazdem przeszkody.
Tempomat adaptacyjny (Adaptive Cruise Control Plus) z funkcją zatrzymania: pomaga utrzymać bezpieczną odległość od jadącego przed nim samochodu i - w niektórych przypadkach - jest w stanie całkowicie zatrzymać Giulię bez żadnej interwencji ze strony kierowcy, a następnie wznowić jazdę, gdy pojazd poprzedzający zacznie ponownie się poruszać.
System Lane Departure Warning: monitoruje tor jazdy i ostrzega w przypadku opuszczenia pasa ruchu.
Aby wspierać kierowcę na drodze oraz podczas manewrów na parkingu, w Giulii montowany jest system martwego pola (Blind Spot Monitoring) z liniami krosowymi (Rear Cross Path detection) oraz czujniki parkowania z przodu i tyłu.

Ponadto, Alfa Romeo Giulia ma zaawansowane wielostopniowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera; boczne poduszki powietrzne chroniące klatkę piersiową i biodra, przednie i tylne kurtyny oraz poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy i pasażerów.


** Wyróżnienie TSP+ przyznane zostało każdej Alfa Romeo Giulia wyprodukowanej od maja 2017, wyposażonej w system Forward Collision Warning Plus i reflektory biksenonowe o mocy 35W z system AFS i DRL.

FCA 06-10-2017





Redakcja:

Dariusz WołoszkaRobert Kulczyk


Nasi partnerzy:



www.Auto.pl - bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne



Abarth

Alfa Romeo

Aston Martin

Audi

Bentley

BMW

Cadillac

Chevrolet

Chrysler

Citroen

Dacia

Dodge

Fiat

Ford

Honda

Hyundai

Infiniti

Jaguar

Jeep

Kia

Lancia

Land Rover

Lexus

Mazda

Mercedes

Mini

Mitsubishi

Nissan

Opel

Peugeot

Porsche

Renault

Saab

Seat

Skoda

Smart

Subaru

Suzuki

Tata

Toyota

Volvo

Vw