sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

PL EN RUS
WIADOMOŚCI

Alfa Romeo Giulia wyróżniona przez Instytut IIHS

Amerykański Insurance Institute for Highway Safety, czyli IIHS (Ubezpieczeniowy Instytut Bezpieczeństwa Drogowego) przyznał sedanowi klasy Premium - Alfie Romeo Giulia - wysoką ocenę** „Top Safety Pick+".


„Model Giulia reprezentuje najwyższej klasy inżynierię i technologię Alfy Romeo, zarówno pod względem osiągów, jak i bezpieczeństwa samochodu", powiedział Reid Bigland, szef marki Alfa Romeo. „Jesteśmy zaszczyceni, że możemy odebrać od IIHS tę nagrodę, która świadczy o naszym zaangażowaniu w tworzenie nowoczesnych i bezpiecznych samochodów".

Oceny przyznawane przez IIHS to: ocena „dobra" (nota maksymalna), wystarczająca, marginalna oraz słaba. Przyznanie TSP+ uwarunkowane jest uzyskaniem „dobrej" oceny w pięciu przeprowadzanych przez IIHS testów zderzeniowych. Na uwagę zasługuje fakt, że w każdym z powyższych testów Alfa Romeo Giulia uzyskała najwyższy z możliwych wyników, czyli „dobry".

Aby uzyskać wyróżnienie TSP+, samochody muszą również dobrze wypaść w teście awaryjnego hamowania - systemu Automatic Emergency Braking (AEB) oraz przednich reflektorów. Giulia zdobyła najwyższy możliwy wynik za AEB, i maksymalny „dobry" za przednie reflektory.

Bezpieczeństwo.
Najnowsza Alfa Romeo Giulia oferuje innowacyjne systemy bezpieczeństwa i wykorzystuje nowoczesne wyposażenie wspomagające kierowcę. Giulia - sedan klasy Premium, oferuje systemy wspierające kierowcę, do których należą:

Zaawansowany technologicznie system Forward Collision Warning Plus z funkcją całkowitego zatrzymania (Full Stop), który zapewnia autonomiczne, awaryjne hamowanie i - w niektórych okolicznościach - wyhamowuje lub powoduje całkowite zatrzymanie samochodu, w przypadku nagle zbliżającej się przed pojazdem przeszkody.
Tempomat adaptacyjny (Adaptive Cruise Control Plus) z funkcją zatrzymania: pomaga utrzymać bezpieczną odległość od jadącego przed nim samochodu i - w niektórych przypadkach - jest w stanie całkowicie zatrzymać Giulię bez żadnej interwencji ze strony kierowcy, a następnie wznowić jazdę, gdy pojazd poprzedzający zacznie ponownie się poruszać.
System Lane Departure Warning: monitoruje tor jazdy i ostrzega w przypadku opuszczenia pasa ruchu.
Aby wspierać kierowcę na drodze oraz podczas manewrów na parkingu, w Giulii montowany jest system martwego pola (Blind Spot Monitoring) z liniami krosowymi (Rear Cross Path detection) oraz czujniki parkowania z przodu i tyłu.

Ponadto, Alfa Romeo Giulia ma zaawansowane wielostopniowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera; boczne poduszki powietrzne chroniące klatkę piersiową i biodra, przednie i tylne kurtyny oraz poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy i pasażerów.


** Wyróżnienie TSP+ przyznane zostało każdej Alfa Romeo Giulia wyprodukowanej od maja 2017, wyposażonej w system Forward Collision Warning Plus i reflektory biksenonowe o mocy 35W z system AFS i DRL.

FCA 06-10-2017


Copyrights 2017: www.millenium.pl