sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

PL EN RUS
WIADOMOŚCI

Nowy PEUGEOT 508 SW Bezkompromisowe kombi

Kilka miesięcy po zaprezentowaniu bezkompromisowego fastbacka, PEUGEOT ujawnia wersję SW nowego PEUGEOT 508. Czeka nas zupełna nowość. Nowy PEUGEOT 508 SW czerpie inspiracje ze świata nadwozi shooting brake i łamie wszystkie kanony obowiązujące na konkurencyjnym rynku modeli kombi w segmencie D. Niska i dynamiczna sylwetka nowego PEUGEOT 508 SW przykuwa uwagę. Atletyczna elegancja współgra z praktycznym podejściem do przestronności, pojemności i dostępności bagażnika. Model jest wyposażony w najnowszej generacji PEUGEOT i-Cockpit® i ma niewielki promień skrętu. Dzięki temu nie są mu straszne ani ulice ze zwartą miejską zabudową, ani szerokie autostrady. Doskonały układ jezdny nowego PEUGEOT 508 SW wpisuje się w pełni w DNA marki i zapewnia kierowcy znakomite wyczucie nawierzchni i perfekcyjną kontrolę ruchów nadwozia. Wysoka efektywność, bezpieczeństwo i najwyższej klasy komfort były od początku wpisane w założenia techniczne projektu, co zapowiada intensywne doznania.

Nowy PEUGEOT 508 SW zostanie zaprezentowany na Salonie Samochodowym w Paryżu w 2018 roku, a jego sprzedaż w Europie rozpocznie się w styczniu 2019 roku.

„Po bezkompromisowym fastbacku nadszedł czas na kombi! Jest tak samo wyraziste i zapiera dech w piersiach! Za sprawą nowego PEUGEOT 508 SW marka potwierdza swoją przemianę i wzbogaca ofertę o model o spektakularnej sylwetce i osiągach. Nasza ambicja, aby uczynić PEUGEOT najlepszym producentem klasy Premium na rynku aut popularnych, staje się rzeczywistością i to w najpiękniejszy sposób”.
Jean-Philippe IMPARATO, dyrektor generalny PEUGEOT


Segment wciąż zdominowany przez nadwozia kombi

W Europie segment D liczy 1,4 miliona samochodów. W ostatnich dziesięciu latach udział nadwozi typu kombi w tym rynku był nadal największy, pomimo rosnącego wachlarza ofert i typów nadwozi, w tym SUV-ów. W Europie co trzeci samochód sprzedany w segmencie D to kombi. Oferta dostępna w tym segmencie dzieli się na tradycyjną ofertę dużych i przestronnych kombi, w większości oferowanych przez producentów samochodów seryjnych, oraz ofertę modeli Premium, która łączy w sobie praktyczność nadwozia kombi z bardziej dynamiczną sylwetką. Cel marki PEUGEOT jest całkowicie jasny. Chcemy stworzyć obiekt pożądania, przełamać tradycyjne kanony oraz zaoferować samochody o atletycznej i nowoczesnej sylwetce, dotychczas zarezerwowanej dla nielicznych producentów segmentu Premium.

PSA 07-06-2018


Copyrights 2017: www.millenium.pl