sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

PL EN RUS
WIADOMOŚCI

Nowy Ford Fiesta ST-Line Red Edition i Black Edition

Ford rozszerzył bogatą linię modelową całkowicie nowej Fiesty o dwie odważne nowe wersje, wyróżniające się kontrastującą kolorystyką: Fiesta ST-Line Red Edition oraz Black Edition.

Oparte na sportowym wariancie Fiesty ST-Line, na który przypada prawie jedna piąta sprzedaży Fiesty w 2018 roku, nowe wersje Fiesty ST-Line Red Edition i Black Edition mają charakterystyczne detale nadwozia oraz wnętrza, które pozwalają wyróżnić się kierowcom z tłumu i bardziej podkreślają dynamiczną stylizację, inspirowaną stylistyką Ford Performance.

Dostępne w wersjach trzy- i pięciodrzwiowych, Fiesty ST-Line Red Edition i Black Edition są napędzane przez benzynowe silniki Ford EcoBoost o mocy 140 KM, posiadają też sportowe zawieszenie kół, co zapewnia dynamiczną, emocjonującą i pełną radości jazdę.

„Przykuwający uwagę styl nowych wersji Fiesty ST-Line Red Edition i Black Edition podkreśla dynamiczny charakter Fiesty i pozwala zabłysnąć osobowości kierowcy.” - podkreśla Amko Leenarts, dyrektor ds. projektowania, Ford of Europe. „Dobrze wyposażone wersje naszych samochodów, w tym modele ST-Line, stanowiły 70 procent sprzedaży osobowych Fordów w Europie w sierpniu 2018 roku, a my zauważamy coraz wyraźniej, że nasi klienci chcą powiedzieć otoczeniu coś o sobie za pomocą samochodów, którymi jeżdżą.”

Ford wprowadził do oferty wersję ST-Line w 2016 roku z przeznaczeniem dla klientów, którzy aspirują do sportowego wizerunku modeli Ford Performance, ale nie potrzebują wyjątkowych osiągów dostarczanych przez wzmocnione przez Ford Performance silniki i podwozia.

Dwie charyzmatyczne wersje

Nowa Fiesta ST-Line Red Edition otrzymała wykończenie zewnętrzne Race Red z matowymi czarnymi pasami obramowanymi czarnymi krawędziami o wysokim połysku, biegnącymi od dachu, przez maskę silnika, aż do dolnej listwy przedniego spoilera. Fiesta ST-Line Black Edition otrzymała zewnętrzne wykończenie w kolorze Shadow Black, a matowe czarne pasy są podkreślone czerwonymi krawędziami o wysokim połysku.

Obydwa przyciągające uwagę modele otrzymały duży tylny spojler malowany w kolorze nadwozia, charakterystyczne czarne 17-calowe obręcze kół z czerwonymi obramowaniami i czarne obudowy lusterek, przecięte poziomymi czerwonymi liniami.

We wnętrzu konsekwentnie także królują kolorystyczne kontrasty. Czerwone akcenty znalazły się na sportowych, częściowo skórzanych sportowych fotelach, na podłokietnikach drzwi, na ramkach nawiewów powietrza i na listwie ozdobnej po stronie pasażera. Czerwone szwy dodają klasy obszytej skórą, spłaszczonej u dołu kierownicy, ozdabiają też mieszek dźwigni zmiany biegów, dźwignię i mieszek hamulca ręcznego, dywaniki podłogowe i poszycie boczne drzwi.

W samochodach dostępny jest też system łączności i rozrywki SYNC 3 kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto™, który umożliwia kierowcom Fiesty ST-Line Red Edition i Black Edition sterowanie audio, nawigacją oraz smartfonami za pomocą poleceń głosowych i 8-calowego kolorowego ekranu dotykowego.

SYNC 3 jest również kompatybilny z formatami plików audio zapewniającymi dużą wierność zapisu dźwięku, a dostępny system B&O Play o mocy 675 W zapewnia najwyższą jakość dźwięku w całym wnętrzu z dziesięciu głośników, w tym subwoofera zamontowanego w bagażniku i centralnego głośnika średniotonowego znajdującego się pod górną osłoną deski rozdzielczej.

Komfort, wygoda i funkcje bezpieczeństwa dostępne w standardzie obejmują automatyczne halogenowe reflektory projekcyjne, światła do jazdy dziennej LED, tylne światła częściowo LED; przednie światła przeciwmgielne ze statycznym doświetlaniem zakrętów, system utrzymywania samochodu na pasie ruchu, ogranicznik prędkości i asystenta ruszania na wzniesieniu.

Kolejne dostępne zaawansowane technologie wspomagające kierowcę obejmują system zapobiegający kolizjom z funkcją wykrywania pieszych, system rozpoznawania znaków drogowych, adaptacyjny tempomat i system informacji o obiektach w martwym polu lusterek.

Mocny i oszczędny, wielokrotnie nagradzany, 1-litrowy silnik EcoBoost o mocy 140 KM i sześciostopniowa ręczna skrzynia biegów o niskim współczynniku tarcia zapewniają zużycie paliwa od 5.1l/100 km i emisję CO2 od 116 g/km.

Nowe wersje Forda Fiesty ST-Line Red Edition i Black Edition mogą być zamawiane już teraz na wybranych rynkach europejskich, również w Polsce

Ford oferuje także opcje indywidualizacji, w tym kontrastowe kolory dachu i obudów lusterek zewnętrznych w ramach oferty modelu Fiesta, z wersjami takimi jak stylowa Fiesta Titanium, ekskluzywna Fiesta Vignale, crossover Fiesta Active i opracowana przez Ford Performance zupełnie nowa Fiesta ST.


# # #


Android i Android Auto są zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Google Inc.

Dane dotyczące zużycia paliwa, poziomu emisji CO2 oraz zasięgu pojazdów z napędem elektrycznym pochodzą z testów przeprowadzonych zgodne z wymogami aktualnych wersji dyrektyw KE 715/2007 oraz 692/2008 Informacje dotyczące zużycia paliwa oraz emisji CO2 odnoszą się do danej wersji modelu, a nie do konkretnego egzemplarza. Przyjęta procedura testowa pozwala na porównanie wyników uzyskanych przez różne typy pojazdów oraz różnych producentów. Należy pamiętać, iż oprócz efektywności paliwowej samochodu ,na rzeczywiste zużycie paliwa lub energii elektrycznej, poziom emisji CO2 oraz zasięg w bezemisyjnym trybie jazdy ma również wpływ styl prowadzenia pojazdu oraz szereg innych czynników niezwiązanych z techniką motoryzacyjną. CO2 jest główną przyczyną powstawania efektu cieplarnianego, którego konsekwencją jest zjawisko globalnego ocieplenia klimatu.

Od 1 września 2017 roku niektóre nowe pojazdy otrzymują homologację typu zgodnie ze zharmonizowaną światową procedurą testową dla lekkich pojazdów (WLTP) zgodnie z ostatnią zmianą (UE) 2017/1151. Jest to nowa, bardziej realistyczna procedura testowa przeznaczona do pomiaru zużycia paliwa i emisji CO2. Od 1 września 2018 roku, WLTP w pełni zastąpi poprzedni cykl testowy NEDC, który wciąż jest aktualnie stosowaną procedurą testową. W okresie przejściowym odchodzenia od pomiarów w cyklu NEDC, zużycie paliwa i emisja CO2 są podawane zarówno w cyklu NEDC, jak i WLTP. Należy pamiętać, że nieuchronnie wystąpią różnice wyników otrzymanych według starej i nowej procedury testowej, zarówno co do zużycia paliwa, jak emisji CO2, ponieważ niektóre elementy testu uległy zmianie. Na przykład ten sam samochód może mieć inne zużycie paliwa i emisję CO2 mierzone według NEDC oraz WLPT.

Ford 12-10-2018


Copyrights 2017: www.millenium.pl