sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

WIADOMOÅšCI

Nissan og³asza premierê dwóch wersji modelu LEAF 3.ZERO

Nissan potwierdzi³ ewolucjê odnosz¹cego sukcesy elektrycznego modelu LEAF, og³aszaj¹c wprowadzenie na rynek dwóch wersji LEAF 3.ZERO. Nowa oferta przypadnie do gustu szerszemu gronu nabywców samochodów elektrycznych, a oba modele bêdzie mo¿na zamawiaæ ju¿ od 10 stycznia 2019 roku.

Po rekordowym roku dla samochodów elektrycznych Nissana model LEAF 3.ZERO wprowadza do najpopularniejszego samochodu elektrycznego w Europie 8-calowy ekran multimedialny z mo¿liwoœci¹ korzystania z dodatkowych opcji ³¹cznoœci. Nowa, udoskonalona wersja aplikacji NissanConnect EV zostanie udostêpniona wraz z wejœciem wersji LEAF 3.ZERO na rynek europejski.

LEAF 3.ZERO jest wyposa¿ony w akumulator 40 kWh, analogicznie do standardowego Nissana LEAF drugiej generacji, który odniós³ du¿y sukces w 2018 roku. Ofertê wzbogac¹ nowe kolory nadwozia oraz nowe kombinacje nadwozia dwukolorowego.

Zamówienia na Nissana LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition równie¿ bêdzie mo¿na sk³adaæ ju¿ od 10 stycznia. W tej limitowanej wersji – licz¹cej zaledwie 5000 egzemplarzy przeznaczonych na rynek europejski – silnik zyska³ wiêksz¹ moc, wynosz¹c¹ 160 kW (217 KM), oraz wiêkszy zasiêg na jednym ³adowaniu – do 385 km*.

Limitowana wersja LEAF 3.ZERO e+ zosta³a zaprezentowana w Japonii, a nastêpnie pojawi³a siê na targach Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas w USA. Oba modele, Nissan LEAF 3.ZERO i LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition, swoj¹ atrakcyjnoœci¹ potwierdzaj¹ status modelu LEAF jako ikony wizji inteligentnej mobilnoœci Nissana.

Sercem modelu LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition jest akumulator oferuj¹cy o 25% wiêksz¹ gêstoœæ energii i o 55% wiêksz¹ pojemnoœæ w porównaniu ze standardow¹ wersj¹ modelu. Innowacyjny projekt i inteligentna in¿ynieria umo¿liwi³y umieszczenie w nowym, mocniejszym akumulatorze 288 ogniw w porównaniu ze 192 ogniwami w wersji o pojemnoœci 40 kWh.

Podczas jazdy akumulator o pojemnoœci 62 kWh w Nissanie LEAF 3.ZERO e+ zapewnia zwiêkszenie zasiêgu na jednym ³adowaniu o 40% w porównaniu z wersj¹ LEAF 3.ZERO, która jest wyposa¿ona w akumulator 40 kWh. To przek³ada siê na dodatkowe ponad 100 km jazdy, stanowi¹c znacz¹c¹ ewolucjê modelu LEAF.

Obie wersje modelu LEAF 3.ZERO bêd¹ wyposa¿one w systemy e-Pedal oraz ProPILOT. Te uznane technologie inteligentnej jazdy w odczuwalnym stopniu zmieniaj¹ sposób prowadzenia samochodu.

Technologia e-Pedal to dla wielu kierowców zupe³na nowoœæ. Rozwi¹zanie to umo¿liwia przyspieszanie, zwalnianie i zatrzymywanie samochodu jedynie przy u¿yciu peda³u przyspieszenia. Dziêki temu jazda staje siê niezwykle p³ynna i komfortowa, jednoczeœnie zapewniaj¹c kierowcy maksymaln¹ kontrolê nad pojazdem.

ProPILOT jest zaawansowanym systemem wspomagania jazdy, dzia³aj¹cym w ramach obranego pasa ruchu na autostradzie. System zapewnia utrzymywanie zadanej prêdkoœci i odleg³oœci od poprzedzaj¹cego pojazdu, a ponadto umo¿liwia zatrzymywanie i ponowne ruszanie oraz utrzymywanie samochodu poœrodku pasa ruchu podczas jazdy zarówno z wiêksz¹ prêdkoœci¹, jak i przy du¿ym natê¿eniu ruchu. Technologia ta znacznie ogranicza stres i zmêczenie podczas jazdy, zwiêkszaj¹c komfort i pewnoœæ kierowcy za kó³kiem. Jednoczeœnie ProPILOT nie zwalnia kierowcy z obowi¹zku skupiania uwagi na drodze oraz trzymania d³oni na kierownicy.

Aby dodatkowo zwiêkszyæ poczucie bezpieczeñstwa klientów, akumulatory w modelach LEAF 3.ZERO i LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition s¹ objête tak¹ sam¹ gwarancj¹ na 8 lat/160 000 km, jak w innych wersjach modelu LEAF.

Premiera Nissana LEAF 3.ZERO nastêpuje tu¿ po zakoñczeniu historycznego roku dla samochodów elektrycznych Nissana. Z wynikiem 40 000 sprzedanych egzemplarzy nowy LEAF by³ najlepiej sprzedaj¹cym siê samochodem elektrycznym w Europie w 2018 roku. Model ten pozostaje najlepiej sprzedaj¹cym siê samochodem elektrycznym wszech czasów – od premiery jego pierwszej generacji w 2010 roku na ca³ym œwiecie sprzedano go ju¿ w liczbie ponad 380 000 egzemplarzy.

Gareth Dunsmore, dyrektor dzia³u pojazdów elektrycznych i us³ug po³¹czonych Nissan Europe, powiedzia³: „Nissan LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition jeszcze bardziej podnosi atrakcyjnoœæ modelu LEAF poprzez zwiêkszenie zasiêgu tego wielokrotnie nagradzanego pojazdu, który doskonale siê prowadzi i eksploatuje na co dzieñ”.

„Od chwili premiery nowy Nissan LEAF cieszy siê nies³abn¹c¹ popularnoœci¹ wœród klientów. Na stale rozwijaj¹cym siê rynku samochodów elektrycznych utrzymanie przez model LEAF statusu najpopularniejszego samochodu elektrycznego w Europie w 2018 roku œwiadczy o renomie tego produktu. Wierzymy, ¿e modele LEAF 3.ZERO pomog¹ kontynuowaæ ten niesamowity wzrost równie¿ w 2019 roku”.

Ceny modelu LEAF 3.ZERO zaczynaj¹ siê od 175 700 z³, natomiast LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition bêdzie dostêpny w cenie od 201 200 z³. Obie wersje powsta³y w oparciu o poziom wyposa¿enia Tekna, oferuj¹ zatem bogate wyposa¿enie standardowe.


*Zasiêg prognozowany przez Nissana na podstawie testów w cyklu mieszanym wed³ug standardu WLTP. Ostateczne, oficjalne dane dotycz¹ce zasiêgu dla wersji limitowanej LEAF 3.ZERO e+ zostan¹ podane w terminie póŸniejszym.

Nissan 10-01-2019


Copyrights 2017: www.millenium.pl