sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

WIADOMOÅšCI

Nissan liderem w segmentach samochodów elektrycznych i crossoverów w Polsce

Miniony rok by³ kolejnym, w którym Nissan zaj¹³ pozycjê lidera w dwóch najwa¿niejszych dla siebie kategoriach – w segmencie crossoverów oraz wœród samochodów elektrycznych. Japoñski producent zarejestrowa³ w 2018 roku 15 287 pojazdów, z czego najwiêksz¹ popularnoœci¹ cieszy³y siê flagowe modele marki – Qashqai oraz X-Trail. Sukcesem zakoñczy³ siê tak¿e pierwszy rok sprzeda¿y w pe³ni elektrycznego nowego Nissana LEAF.

Nissan, który jest pionierem w kategorii crossoverów, mimo rosn¹cej w ostatnich latach konkurencji pozostaje liderem tego niezwykle dynamicznie rozwijaj¹cego siê segmentu. Japoñski producent wyprzedzi³ nastêpn¹ w zestawieniu markê o blisko 1000 samochodów. Bestsellerem sprzeda¿y pozostaje Qashqai – w 2018 roku nabywców znalaz³o 8 533 sztuk tego modelu, co oznacza wzrost o 5,8% w stosunku do roku 2017.

Co warte podkreœlenia, pod koniec ubieg³ego roku do sprzeda¿y trafi³ Qashqai z nowym benzynowym silnikiem o pojemnoœci 1,3 litra, dostêpnym w trzech konfiguracjach: 140 KM i 160 KM z szeœciobiegow¹ skrzyni¹ manualn¹ oraz 160 KM z siedmiobiegow¹, dwusprzêg³ow¹ przek³adni¹ DCT. Nowy silnik wyró¿nia siê obni¿onym zu¿yciem paliwa i mniejsz¹ emisj¹ CO2. Wszystkie nowe zespo³y napêdowe spe³niaj¹ normê emisji spalin Euro 6d-TEMP.

Znacz¹cy wzrost liczby sprzedanych egzemplarzy zanotowa³ X-Trail, osi¹gaj¹c wynik 2 466 sztuk, co w porównaniu z rokiem 2017 jest wynikiem a¿ o 32,5% lepszym.

W 2019 roku klienci mog¹ spodziewaæ siê kolejnych zmian w gamie crossoverów Nissana, podnosz¹cych atrakcyjnoœæ obu modeli w oczach klientów.

W poprzednim roku du¿¹ popularnoœci¹ cieszy³a siê druga generacja Nissana LEAF – modelu, który mimo szybko rosn¹cej liczby konkurentów pozostaje najpopularniejszym samochodem elektrycznym w historii. Ogólnie, w 2018 roku Nissan sprzeda³ 296 egzemplarzy „elektryków”, w tym 269 modelu LEAF oraz 27 sztuk dostawczego e NV200. £¹cznie sprzeda¿ bezemisyjnych Nissanów w Polsce prze³o¿y³a siê na udzia³ w segmencie na poziomie blisko 44%.

Dla wielbicieli samochodów elektrycznych Nissan przygotowa³ specjaln¹ propozycjê, og³aszaj¹c otwarcie przyjmowania zamówieñ na dwie nowe wersje modelu, LEAF 3.ZERO oraz LEAF e+ 3.ZERO, wyró¿niaj¹ce siê nowymi kolorami nadwozia oraz nowymi kombinacjami nadwozia dwukolorowego. Ponadto LEAF e+ 3.ZERO oferuje akumulator o pojemnoœci 62 kWh, co przek³ada siê na zwiêkszenie zasiêgu na jednym ³adowaniu o 40% w porównaniu z wersj¹ z akumulatorem o pojemnoœci 40 kWh, a tym samym oznacza dodatkowe 100 km jazdy.

„Niezmiernie cieszy nas fakt, ¿e mimo wci¹¿ rosn¹cej konkurencji w kategorii crossoverów, Nissan nadal pozostaje liderem segmentu. Jesteœmy przekonani, ¿e wprowadzone niedawno zmiany w gamie modelu Qashqai – nowe silniki benzynowe oraz nowy system multimedialny NissanConnect – jeszcze zwiêkszaj¹ atrakcyjnoœæ naszego bestsellerowego crossovera wœród klientów. A to nie koniec pozytywnych zmian, nie tylko w modelu Qashqai. Nie zamierzamy zwalniaæ tempa, tak¿e w zakresie samochodów elektrycznych. Wierzymy, ¿e nowa, mocniejsza wersja Nissana LEAF z akumulatorem 62 kWh i silnikiem o mocy 217 KM spe³ni oczekiwania bardziej wymagaj¹cych klientów, poszukuj¹cych jeszcze wiêkszej dynamiki i d³u¿szego zasiêgu” – powiedzia³a Dorota Paj¹czkowska, PR Manager polskiego oddzia³u Nissan Sales CEE.

Nissan 22-01-2019


Copyrights 2017: www.millenium.pl