sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

WIADOMOÅšCI

Pierwszy w Polsce Digital Showroom marki ŠKODA otwarty we Wroc³awiu

W salonie Motorpol Wroc³aw powsta³ pierwszy w Polsce Digital Showroom marki ŠKODA. Odwiedzaj¹cy mog¹ skorzystaæ z szeregu multimedialnych rozwi¹zañ, niespotykanych dotychczas w salonach samochodowych, u³atwiaj¹cych poznawanie poszczególnych funkcjonalnoœci, systemów bezpieczeñstwa czy s³u¿¹cych do konfiguracji modeli. Marka inwestuje w najnowsze technologie i digitalizacjê nie tylko w samochodach, ale tak¿e w salonach odpowiadaj¹c tym samym na zmieniaj¹ce siê potrzeby konsumentów oraz wyznaczaj¹c kierunek na rynku dealerskim w Polsce. Showroom ŠKODA w salonie Motorpol Wroc³aw jest jedynym takim salonem marki w Polsce.

Digitalizacja i rozwój us³ug w zakresie mobilnoœci cyfrowej s¹ priorytetem w strategii ŠKODY. Marka realizuje inwestycje w nowe technologie i stawia na rozwi¹zania przysz³oœci, które odpowiadaj¹ na zmieniaj¹ce siê tempo ¿ycia oraz rosn¹ce wymagania klientów. Jednym z nich jest nowo powsta³y, pierwszy w Polsce Digital Showroom ŠKODY.

- Jesteœmy œwiadkami najwiêkszej rewolucji w dziejach przemys³u samochodowego. Wkraczamy w erê, w której dominuj¹c¹ rolê odgrywa digitalizacja oraz us³ugi online. Obserwujemy rynek i jako lider odpowiadamy na zachodz¹ce w nim zmiany oferuj¹c naszym klientom najnowsze rozwi¹zania i technologie. Digital Showroom ŠKODA powsta³ po to, aby byæ bli¿ej klientów ŠKODY, jeszcze lepiej poznaæ ich potrzeby i sprostaæ ich oczekiwaniom – komentuje Tomasz Piasny, Dyrektor Dzia³u Rozwoju Sieci Dealerskiej ŠKODA.

Showroom SKODA jest czêœci¹ salonu Motorpol Wroc³aw, zlokalizowanego przy alei Karkonoskiej 81 we Wroc³awiu. W salonie znajduj¹ siê najnowsze rozwi¹zania digitalowe oraz narzêdzia pozwalaj¹ce zapoznaæ siê w dogodny sposób z ofert¹ marki oraz funkcjonalnoœciami poszczególnych modeli. W przestrzeni showroomu znajduje siê multimedialna œciana video, z któr¹ mo¿na ³¹czyæ siê za pomoc¹ iPadów prezentuj¹c klientom mo¿liwoœci samochodów i dzia³anie systemów bezpieczeñstwa oraz dokonaæ konfiguracji wybranego modelu, multimedialny stó³ dotykowy, który równie¿ s³u¿y poznaniu poszczególnych funkcji i mo¿liwoœci modeli z szerokiej oferty marki, specjalne multimedialne standy informacyjne przy samochodach oraz iPady ze specjaln¹ aplikacj¹, która przez ca³y proces zakupowy towarzyszy klientowi i jego doradcy.

Skoda 04.12.2019


Copyrights 2017: www.millenium.pl