Przejdź

sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

MOTOTESTY





CUPRA zapowiada ofensywê w Europie

Tegoroczny Salon Samochodowy w Genewie nale¿a³ do CUPRA Formentor, który zachwyci³ mi³oœników motoryzacji z ca³ego œwiata. Po spektakularnej premierze modelu marka zaprezentowa³a równie¿ plany na bie¿¹cy rok oraz rozbudowany zespó³, który ma wspó³tworzyæ sukces CUPRA.

Po pierwszym roku jako niezale¿na marka CUPRA mo¿e pochwaliæ siê kadr¹ 70 wykwalifikowanych pracowników, co oznacza poszerzenie zespo³u o 50% wzglêdem pocz¹tku dzia³alnoœci. Marce przewodz¹ Luca de Meo, Prezes SEAT-a stoj¹cy na czele Zarz¹du oraz Wayne Griffiths na stanowisku Dyrektora Generalnego. – W 2019 roku chcemy jeszcze wyraŸniej zaznaczyæ nasz¹ obecnoœæ w Europie dziêki modelom CUPRA Ateca i CUPRA Leon.

W najbli¿szej perspektywie czasowej kluczowymi rynkami pozostan¹ dla nas Niemcy, Hiszpania i Wielka Brytania, ale widzimy potencja³ na wzrost we Francji, Szwajcarii i Austrii. Rozszerzamy nasz¹ dzia³alnoœæ równie¿ o strategiczne rynki pozaeuropejskie – w pó³nocnej Afryce i Ameryce £aciñskiej – informuje Griffiths.

Na dobrej drodze

Wyniki marki w 2018 roku przeros³y najœmielsze oczekiwania. Sprzeda¿ osi¹gnê³a poziom 14 400 pojazdów, czyli o 40% wiêcej ni¿ rok wczeœniej. Pocz¹tek 2019 roku potwierdza niesamowity trend wzrostowy. Jedynie w ci¹gu dwóch pierwszych miesiêcy sprzedano 3 600 samochodów, co oznacza wzrost o 101,4% w porównaniu do analogicznego okresu rok wczeœniej. Do trzycyfrowego wyniku przyczyni³a siê m.in. premiera pierwszego opracowanego specjalnie dla marki modelu Formentor. Samochód koncepcyjny, stworzony jako manifest wartoœci CUPRA, trafi do salonów w 2020 roku.

Unikalne doœwiadczenie

Aby zrealizowaæ swoje ambitne cele sprzeda¿owe, m³oda marka intensywnie rozwija sieæ dystrybucji. Dysponuje ju¿ dedykowanymi przestrzeniami w 210 salonach sprzeda¿y SEAT-a na ca³ym œwiecie, a ich liczba jeszcze wzroœnie do koñca roku. Specjalnie zaprojektowane tzw. CUPRA Cornery odzwierciedlaj¹ stylistykê i wartoœci marki. Równolegle CUPRA planuje otworzyæ w³asne salony w najbardziej rozpoznawalnych lokalizacjach na ca³ym œwiecie. Klienci uzyskaj¹ w nich dostêp do unikalnych czêœci i akcesoriów przeznaczonych dla poszczególnych modeli. Dope³nieniem doœwiadczenia marki bêd¹ ekskluzywne kolekcje i serie dodatków oraz mo¿liwoœæ udzia³u w specjalnych wydarzeniach, nad którymi bêdzie czuwaæ ponad 240 CUPRA Masterów.

Podczas tegorocznego Miêdzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, poza samochodem koncepcyjnym Formentor, CUPRA zaprezentowa³a równie¿ model Ateca Special Edition, ³¹cz¹cy sportowe osi¹gi z wyrafinowanym wykoñczeniem. Do 2020 roku marka planuje zaprezentowaæ cztery nowe modele, które pozwol¹ na podwojenie sprzeda¿y w ci¹gu najbli¿szych czterech–piêciu lat.

Cupra


Copyrights 2017: www.millenium.pl

>