sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

PL EN RUS
WIADOMOŚCI

CUPRA zapowiada ofensywę w Europie

Tegoroczny Salon Samochodowy w Genewie należał do CUPRA Formentor, który zachwycił miłośników motoryzacji z całego świata. Po spektakularnej premierze modelu marka zaprezentowała również plany na bieżący rok oraz rozbudowany zespół, który ma współtworzyć sukces CUPRA.

Po pierwszym roku jako niezależna marka CUPRA może pochwalić się kadrą 70 wykwalifikowanych pracowników, co oznacza poszerzenie zespołu o 50% względem początku działalności. Marce przewodzą Luca de Meo, Prezes SEAT-a stojący na czele Zarządu oraz Wayne Griffiths na stanowisku Dyrektora Generalnego. – W 2019 roku chcemy jeszcze wyraźniej zaznaczyć naszą obecność w Europie dzięki modelom CUPRA Ateca i CUPRA Leon.

W najbliższej perspektywie czasowej kluczowymi rynkami pozostaną dla nas Niemcy, Hiszpania i Wielka Brytania, ale widzimy potencjał na wzrost we Francji, Szwajcarii i Austrii. Rozszerzamy naszą działalność również o strategiczne rynki pozaeuropejskie – w północnej Afryce i Ameryce Łacińskiej – informuje Griffiths.

Na dobrej drodze

Wyniki marki w 2018 roku przerosły najśmielsze oczekiwania. Sprzedaż osiągnęła poziom 14 400 pojazdów, czyli o 40% więcej niż rok wcześniej. Początek 2019 roku potwierdza niesamowity trend wzrostowy. Jedynie w ciągu dwóch pierwszych miesięcy sprzedano 3 600 samochodów, co oznacza wzrost o 101,4% w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Do trzycyfrowego wyniku przyczyniła się m.in. premiera pierwszego opracowanego specjalnie dla marki modelu Formentor. Samochód koncepcyjny, stworzony jako manifest wartości CUPRA, trafi do salonów w 2020 roku.

Unikalne doświadczenie

Aby zrealizować swoje ambitne cele sprzedażowe, młoda marka intensywnie rozwija sieć dystrybucji. Dysponuje już dedykowanymi przestrzeniami w 210 salonach sprzedaży SEAT-a na całym świecie, a ich liczba jeszcze wzrośnie do końca roku. Specjalnie zaprojektowane tzw. CUPRA Cornery odzwierciedlają stylistykę i wartości marki. Równolegle CUPRA planuje otworzyć własne salony w najbardziej rozpoznawalnych lokalizacjach na całym świecie. Klienci uzyskają w nich dostęp do unikalnych części i akcesoriów przeznaczonych dla poszczególnych modeli. Dopełnieniem doświadczenia marki będą ekskluzywne kolekcje i serie dodatków oraz możliwość udziału w specjalnych wydarzeniach, nad którymi będzie czuwać ponad 240 CUPRA Masterów.

Podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, poza samochodem koncepcyjnym Formentor, CUPRA zaprezentowała również model Ateca Special Edition, łączący sportowe osiągi z wyrafinowanym wykończeniem. Do 2020 roku marka planuje zaprezentować cztery nowe modele, które pozwolą na podwojenie sprzedaży w ciągu najbliższych czterech–pięciu lat.

Cupra


Copyrights 2017: www.millenium.pl