Przejdź

sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

MOTOTESTY





Nowe Alfa Romeo Giulia i Stelvio MY20

Ewolucja w trzech kierunkach: technologia, autonomiczna jazda, ³¹cznoœæ ze œwiatem.

Za kierownic¹ samochodów Alfa Romeo kierowcy zawsze mogli cieszyæ siê najlepsz¹ technologi¹ po³¹czon¹ z technicznym dziedzictwem oraz niezrównanym, emocjonuj¹cym prowadzeniem oferowanym przez ka¿de dzie³o tej marki. Przy wyborze Giulii lub Stelvio nie ma mowy o kompromisie i wybieraniu pomiêdzy rozwi¹zaniami daj¹cymi sportowe emocje a maksymalnym komfortem, w szerokim tego s³owa znaczeniu. Dla Alfy Romeo komfort oznacza, ¿e ka¿de doœwiadczenie za kierownic¹ czy to sedana czy te¿ SUV-a jest przyjemne, dobrze zorganizowane i bezpieczne: wejœcie na pok³ad Giulii i Stelvio i zajêcie miejsca na przednich lub tylnych siedzeniach zapewnia wra¿enia, które przyjemnie otaczaj¹ pasa¿erów stref¹ komfortu, œciœle zwi¹zan¹ z bezpieczeñstwem, jakoœci¹ i wysokimi osi¹gami.


Ta filozofia by³a nadrzêdnym elementem obecnym na ka¿dym etapie projektowania prac nad rozwojem odœwie¿onych wersji Giulii i Stelvio MY20, które w 2020 ewoluuj¹ w trzech aspektach, stanowi¹c uzupe³nienie dla powszechnie uznanych faktów: ich najnowoczeœniejszych rozwi¹zañ technicznych, w³aœciwoœci jezdnych, które zapewniaj¹ niepowtarzalne doznania podczas jazdy, ustanawiaj¹c wzorzec w swoich kategoriach i ich charakterystycznego w³oskiego designu. Jakoœæ i technologia oferowane obecnie w gamie, osi¹gaj¹ poziom doskona³oœci, dziêki zastosowaniu nowych systemów wspomagania kierowcy, autonomicznej jeŸdzie (teraz poziom 2), ca³kowicie odnowionemu systemowi informacyjno-rozrywkowemu z zestawem po³¹czonych us³ug oraz przeprojektowanemu interfejsowi.

Nowy infotainment.

Stworzona na pok³adzie Giulii i Stelvio relacja kierowca-samochód jest g³êbszym po³¹czeniem, dziêki bezpoœredniej reakcji uk³adu kierowniczego, bezdyskusyjnie najlepszym w swojej klasie w³aœciwoœciom jezdnym, bezb³êdnemu rozk³adowi masy i ekscytuj¹cej reakcji pojazdu w ka¿dej sytuacji. S¹ to wyró¿niaj¹ce siê parametry techniczne zapewniaj¹ce stworzony z czystych emocji dialog z kierowc¹ na wszystkich rodzajach dróg. Aby czerpaæ absolutn¹ przyjemnoœæ z doznañ podczas jazdy, przy wyj¹tkowej mieszance pasji i bezpieczeñstwa, interakcja kierowca-samochód musi byæ ca³kowita. W nowej Giulii i Stelvio MY20 interfejs HMI wchodzi wiêc na wy¿szy poziom, staj¹c siê wyj¹tkowo prostym, przyjaznym i intuicyjnym dla u¿ytkownika.
Po pierwsze, samochody oferuj¹ w standardzie 7-calowy ekran TFT wbudowany w zestaw wskaŸników. Uk³ad ekranu zosta³ przeprojektowany, aby zapewniæ wiêcej informacji w bardziej racjonalny sposób i zmieœciæ parametry dotycz¹ce autonomicznej jazdy.
Centralny wyœwietlacz znajduj¹cy siê na desce rozdzielczej o przek¹tnej 8,8” zosta³ znacznie udoskonalony, obejmuj¹c ekran dotykowy i przyjmuj¹c zupe³nie nowy uk³ad z zoptymalizowan¹ grafik¹ opart¹ na wid¿etach (elementy graficzne zaprojektowane do intuicyjnej obs³ugi wszystkich funkcji z mo¿liwoœci¹ dostosowywania do indywidualnych potrzeb poprzez funkcjê „drag and drop”). Oznacza to, ¿e ka¿dy u¿ytkownik mo¿e stworzyæ swoj¹ w³asn¹ stronê g³ówn¹, na której ka¿da funkcja pojazdu staje siê aplikacj¹. Zatem, przewijanie w poziomie wywo³uje ekrany dostêpu do Alfa DNA, radia, mediów, smartfona, nawigacji, klimatyzacji, zestawu po³¹czonych us³ug i zaawansowanych systemów wsparcia kierowcy. Wspó³dzia³anie jest w ten sposób kompletne i dostosowane do potrzeb u¿ytkownika, a aby skorzystaæ z ekranu, kierowca mo¿e wybraæ pokrêt³o lub funkcjê ekranu dotykowego.

Alfa Connected Services.

Nowe Alfy Romeo Giulia i Stelvio MY20 s¹ wyposa¿one w Alfa Connected Services, narzêdzie zapewniaj¹ce zaawansowan¹ ³¹cznoœæ ze œwiatem oraz zestaw us³ug zwiêkszaj¹cych bezpieczeñstwo i komfort.
Dostêpnych jest wiele pakietów: My Assistant oferuje funkcjê SOS pozwalaj¹c¹ u¿ytkownikowi wezwaæ pomoc w przypadku awarii lub nag³ego wypadku, u¿ywaj¹c w tym celu przycisku SOS umieszczonego na podsufitce, przycisków radiowych lub aplikacji mobilnej, wysy³aj¹c lokalizacjê pojazdu i numer identyfikacyjny samochodu do centrum obs³ugi. W razie wypadku po³¹czenie nawi¹zywane jest automatycznie. W przypadku awarii samochodu, kierowca mo¿e wezwaæ pomoc drogow¹, podaj¹c wspó³rzêdne pojazdu, co pozwala na uzyskanie szybkiej pomocy. Po³¹czenie mo¿na aktywowaæ, naciskaj¹c umieszczony na podsufitce przycisk Assist, przycisk na ekranie radia lub za pomoc¹ aplikacji mobilnej na smartfonie. Kierowcy mog¹ równie¿ bezpoœrednio kontaktowaæ siê z centrum obs³ugi, aby wezwaæ pomoc. Ponadto, w pakiecie znajduje siê tak¿e us³uga raportowania, dziêki której kierowca jest na bie¿¹co informowany o stanie samochodu za poœrednictwem comiesiêcznych raportów wysy³anych poczt¹ elektroniczn¹.
My Remote zawiera ró¿norodne us³ugi, w tym mo¿liwoœæ zdalnego sterowania niektórymi funkcjami samochodu (blokowanie/odblokowanie drzwi, w³¹czanie œwiate³) za pomoc¹ smartfona/smartwatcha, komunikacjê z asystentami wirtualnymi Alexa i Google Home, lokalizacjê samochodu, monitorowanie niektórych parametrów (prêdkoœæ i obszar) oraz otrzymywanie powiadomieñ, jeœli nie zostan¹ one zachowane.
My Car pozwala w³aœcicielom stale monitorowaæ stan samochodu i jego parametry.
My Navigation obejmuje aplikacje do zdalnego wyszukiwania miejsc docelowych i punktów u¿ytecznoœci publicznej (POI), a tak¿e powiadomienia w czasie rzeczywistym o natê¿eniu ruchu, pogodzie i lokalizacji fotoradarów. W pakiecie zawarta jest równie¿ us³uga Send & Go, która umo¿liwia kierowcom wys³anie adresu ze smartfona lub ze strony internetowej do systemu nawigacji samochodu. Nie mo¿na pomin¹æ takich us³ug, jak My Wi-Fi, która umo¿liwia u¿ytkownikowi pod³¹czenie jednoczeœnie oœmiu urz¹dzeñ znajduj¹cych siê w samochodzie, My Theft Assistance, które powiadamia w³aœciciela o próbie kradzie¿y czy My Fleet Manager, przeznaczony do zarz¹dzania flotami. Wiele z tych narzêdzi bêdzie ju¿ dostêpnych w momencie wprowadzenia samochodów na rynek, a ca³a oferta bêdzie poszerzana i uzupe³niana w 2020 roku.

Jakoœæ nowych wnêtrz.

W³oski styl Alfy Romeo wyró¿nia siê pozorn¹ prostot¹, za któr¹ kryje siê skomplikowany proces projektowania: osi¹gniêcie ergonomicznego, atrakcyjnego po³¹czenia linii i instrumentów, bry³ i przestrzeni, które otaczaj¹ kierowcê rozpoczynaj¹c od czystej kartki papieru, jest z³o¿onym zadaniem wymagaj¹cym du¿ej precyzji, ale udoskonalenie wnêtrza dopasowanego do potrzeb pasa¿erów jest wyzwaniem jeszcze wiêkszym.
Dba³oœæ o szczegó³y, badania i nowoczesna wizja umo¿liwi³y poprawê jakoœci poprzez wprowadzenie ukierunkowanych, istotnych zmian: ca³kowicie zmieniona zosta³a nowa konsola centralna, która teraz mo¿e pomieœciæ wiêksze, ³atwiej dostêpne schowki, a tak¿e now¹, bezprzewodow¹ ³adowarkê. Równie¿ nowa jest dŸwignia zmiany biegów ze skórzanym poszyciem i œwiec¹cymi elementami, dziêki czemu nie tylko dobrze wygl¹da, ale i jest przyjemna w dotyku. U podstawy selektora znajduje siê podpis w kolorach w³oskiej flagi. Wreszcie, pokrêt³o steruj¹ce systemem informacyjno-rozrywkowym, przy ka¿dym dotkniêciu daje wra¿enie precyzji i solidnoœci.
Kierownica zas³uguje na odrêbny rozdzia³: ka¿dy element wykoñczenia wykonany jest z wyj¹tkowych materia³ów i detali nieustannie zachêcaj¹cych do kontynuowania jazdy, czu³ego dotykania perforowanej lub g³adkiej skóry oraz podziwiania b³yszcz¹cych i chromowanych elementów. Oczywiœcie, zosta³a ona równie¿ przeprojektowana pod k¹tem dopasowania urz¹dzeñ do autonomicznej jazdy.
Ca³oœæ dope³nia oferowany jako standard w ca³ej gamie 7-calowy ekran TFT pomiêdzy zegarami i 8,8-calowy ekran dotykowy z przeprojektowanym uk³adem graficznym.

2 poziom autonomicznej jazdy.

W nowej Giulii i Stelvio MY20 debiutuje pe³ny zestaw nowych systemów ADAS (Zaawansowane Systemy Wspomagania Kierowcy), który umo¿liwia pojazdom zapewnienie najwy¿szego poziomu autonomicznej jazdy z idealn¹ równowag¹ miêdzy przyjemnoœci¹ prowadzenia a systemami wspomagania.
Autonomicznoœæ jazdy obejmuje poziom 2, który z definicji jest osi¹gany, gdy samochód mo¿e samodzielnie kontrolowaæ w okreœlonych warunkach przyspieszenie, hamulec i uk³ad kierowniczy, wykorzystuj¹c w tym celu uk³ady elektroniczne, które wymagaj¹ ci¹g³ego monitorowania przez kierowcê, jednak¿e wspieraj¹ go, by zapewniæ mu wiêkszy komfort na d³ugich trasach. We wszystkich przypadkach kierowca powinien byæ oczywiœcie czujny i zawsze trzymaæ rêce na kierownicy.
G³ówne systemy technologiczne zastosowane w MY20 to:
Lane keeping assist (System utrzymywania na pasie ruchu): wykrywa, czy samochód zje¿d¿a z pasa ruchu bez w³¹czonego kierunkowskazu, ostrzegaj¹c kierowcê przez sygna³y wizualne i delikatny ruch kierownicy, który powoduje powrót na w³aœciwy pas.
Active blind spot (Aktywny asystent martwego pola): wykrywa obecnoœæ innego pojazdu w tzw. martwym polu i jeœli zachodzi taka koniecznoœæ, koryguje tor jazdy, aby unikn¹æ kolizji.
Active cruise control (Aktywny tempomat): automatycznie dostosowuje prêdkoœæ pojazdu, aby zachowaæ bezpieczn¹ odleg³oœæ od jad¹cych przed nim samochodów. Przy pomocy systemu rozpoznawania znaków drogowych umo¿liwia regulacjê ustawionej prêdkoœci w zale¿noœci od ograniczeñ, co zapewnia spokojniejsz¹ jazdê.
Traffic Sign Recognition i Intelligent Speed Control (System rozpoznawania znaków drogowych i kontroli prêdkoœci): system korzysta z kamery pok³adowej, rozpoznaje znaki drogowe i pokazuje je na wyœwietlaczu oraz ostrzega kierowcê o aktualnym ograniczeniu prêdkoœci. Zaleca nawet kierowcy dostosowanie prêdkoœci do znaków odczytanych przez system: jeœli kierowca zgadza siê, tempomat automatycznie przestawia siê na nowe ograniczenia prêdkoœci.
Traffic jam assistant (System wspomagaj¹cy jazdê w korku) i highway assist (System wspomagania jazdy na autostradzie): oprócz aktywnego tempomatu, systemy te nadzoruj¹ równie¿ sektory boczne samochodu, utrzymuj¹c go na œrodku pasa przy wzmo¿onym ruchu (Traffic Jam Assistant) lub na autostradzie (Highway Assist), a tak¿e reguluj¹c prêdkoœæ na podstawie aktualnych ograniczeñ prêdkoœci.
Driver attention assist (Asystent wspomagania koncentracji): analizuje parametry pod k¹tem przemêczenia kierowcy i ostrzega go w razie potrzeby.

Nowa struktura gamy.

Ta bogata, unowoczeœniona oferta, bezwzglêdnie wymaga³a nowej struktury gamy odnosz¹cej siê do historycznych nazw marki, aby w jeszcze lepszy sposób wyraziæ wszystkie emocjonalne niuanse, typowe dla modeli Alfa Romeo.
Dlatego klienci mog¹ ³atwo znaleŸæ drogê do œwiata Giulii i Stelvio i wybraæ model najlepiej odzwierciedlaj¹cy ich potrzeby i osobowoœæ. Bezpoœrednio nad wersjami podstawowymi znajduje siê wersja wyposa¿enia Super, która stanowi bazê dla flotowej wersji Business. Nastêpnie gama ewoluuje, w kierunku jeszcze wiêkszej, typowej w³oskiej elegancji i ekskluzywnoœci, do wersji Ti, podkreœlonej legendarnymi inicja³ami „Turismo Internazionale”, nazwy, która zawsze odnosi³a siê do najbogatszych modeli. Alternatywnie Klienci ceni¹cy sobie bardziej sportowy duch mog¹ pod¹¿yæ w kierunku sportowej wersji Sprint i Veloce czy te¿ wersji topowej Veloce Ti (Giulia).
Nowa wersja Quadrifoglio MY20 bêdzie dostêpna w przysz³ym roku.

Giulia.

Ka¿dy poziom wyposa¿enia ma swój wyrazisty charakter: w przypadku podstawowej wersji Giulii wystêpuj¹ 16-calowe felgi aluminiowe oraz tapicerka z tkaniny, w wersji Super tapicerka ma odnowiony i nowy wzór, i jest oferowana wraz z 17-calowymi obrêczami kó³ ze stopów lekkich, co jest równie¿ cech¹ wyró¿niaj¹c¹ wersje Business. Wersja „Ti” oferuje z kolei 18-calowe ko³a, drewniane elementy wykoñczenia wnêtrza oraz skórzane fotele o wysokiej jakoœci, by spe³niæ oczekiwania osób poszukuj¹cych luksusu i elegancji. Atrakcyjna i sportowa wersja wyposa¿enia Sprint oferuje tapicerkê skórzan¹ w po³¹czeniu z tkanin¹, 18-calowe ko³a i aluminiowe elementy wykoñczenia wnêtrza, natomiast wersja Veloce wyró¿nia siê swoimi wyj¹tkowymi sportowymi fotelami ze skóry. W wersji Veloce Ti nie ma mowy o kompromisach: znajdziemy tu
19-calowe ko³a, wykoñczenie wnêtrza elementami z w³ókna wêglowego, karbowane elementy zewnêtrzne (przedni grill, lusterka) oraz siedzenia pokryte Alcantar¹®.
W wersji bazowej Giulii do wyboru s¹ dwa silniki: benzyna 2.0 o mocy 200 KM i turbodiesel 2.2 o mocy 136 KM, oba z napêdem na tylne ko³a i automatyczn¹ skrzyni¹ biegów. Oprócz nowego 8,8- calowego wyœwietlacza Multitouch i 7-calowego zestawu wskaŸników TFT, wyposa¿enie standardowe obejmuje równie¿ system autonomicznego hamowania awaryjnego (Autonomous Emergency Brake), system ostrzegania przed niezamierzon¹ zmian¹ pasa ruchu (Lane Departure Warning) oraz tempomat (Cruise Control). Wersja Super jest dostêpna równie¿ z silnikami diesel o mocy 160 i 190 KM, a tak¿e z reflektorami ksenonowymi i tylnymi czujnikami parkowania. Dla poziomu Giulia Business dostêpne s¹ te same opcje silnikowe, a dodatkowo wersja posiada aktywny tempomat (Active Cruise Control) i system kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto. Wersja „Ti” zapewnia wczeœniej wspomnian¹ niepowtarzaln¹ elegancjê (drewniane elementy stylizacyjne wnêtrza), delikatn¹ skór¹ na desce rozdzielczej, podgrzewane elektrycznie regulowane fotele przednie, dzielon¹ tyln¹ kanap¹, chromowane ramki szyb i aluminiowe nak³adki na peda³y. Ciemne elementy wykoñczenia Miron wraz ze sportow¹ kierownic¹ s¹ charakterystyczne dla sportowej wersji Sprint. Nawi¹zuj¹ce do najbardziej kultowych Alf Romeo nazwy Veloce i Veloce Ti, odnosz¹ siê do najbardziej sportowych wersji wyposa¿enia Giulii, charakteryzuj¹cych siê mocnymi silnikami, zarówno benzynowymi o mocy 280 KM jak i wysokoprê¿nymi o mocy 210 KM z napêdem na wszystkie ko³a, wyposa¿onymi w sportowe siedzenia i ozdobionymi stylistycznymi elementami Dark Miron lub w³ókna wêglowego.

Stelvio.

Logika gamy Stelvio jest zbli¿ona do modelu Giulia. W wersji bazowej Stelvio oferuje 17” felgi aluminiowe i tapicerkê pokryt¹ tkanin¹. Wersja Super i Business dostêpna jest z 18” felgami aluminiowymi i nowym wzorem tkanin. 19” obrêcze kó³, elementy wykoñczeniowe z prawdziwego drewna i ekskluzywna skórzana tapicerka foteli oraz deska rozdzielcza pokryta skór¹ dostêpne s¹ w wersji wyposa¿enia Ti. Ponadto, wersja Ti wyró¿nia siê nowym, eleganckim kontrastowym wykoñczeniem w kolorze Dark Miron (lub do wyboru, szarym Vesuvio Grey) na listwach bocznych, nadkolach i zderzaku tylnym, dla uzyskania dwutonowego efektu przypominaj¹cego historyczny model 164.
Sportowy charakter odnajdziemy równie¿ w wersji wyposa¿enia Sprint, któr¹ charakteryzuj¹ 19” obrêcze kó³, aluminiowe elementy wykoñczeniowe znajduj¹ce siê we wnêtrzu pojazdu oraz fotele pokryte skór¹ po³¹czon¹ z tkanin¹. Topow¹ wersj¹ wyposa¿enia jest wersja Veloce z 20” obrêczami kó³ i sportowymi przednimi skórzanymi fotelami.
Dodatkowo podstawowa wersja Stelvio oferuje do wyboru dwie jednostki napêdowe z automatyczn¹ skrzyni¹ biegów: silnik benzynowy 2.0 o mocy 200 KM z napêdem na wszystkie ko³a oraz silnik turbodiesel 2,2 o mocy 160 KM z napêdem na ty³. W standardzie dostêpny jest nowy wyœwietlacz Multitouch o przek¹tnej ekranu 8,8”, nowy 7” wyœwietlacz TFT pomiêdzy zegarami, autonomiczny hamulec awaryjny, system ostrzegania przed niezamierzon¹ zmian¹ pasa ruchu, tempomat oraz tylne czujniki parkowania.
W wersji Super dostêpny jest równie¿ wysokoprê¿ny turbodo³adowany silnik 2.2 JTDM o mocy 190 KM, z napêdem na ty³ lub wszystkie ko³a i adaptacyjne reflektory ksenonowe 35W. Te same jednostki napêdowe mog¹ byæ równie¿ dostêpne w wersji Business, która podobnie jak w Giulii dodatkowo wzbogacona jest o aktywny tempomat, kompatybilny system Apple CarPlay i Android Auto oraz drugi port USB z ty³u - elementy niezbêdne, kiedy u¿ywamy naszego SUV-a w celach s³u¿bowych.
W wersji Ti, dostêpne s¹ silniki benzynowe 2.0 o mocy 200 i 280 KM oraz silniki diesla o mocy 160, 190 i 210 KM. Bogate wyposa¿enie obejmuje: skórzane fotele i deskê rozdzielcz¹ pokryt¹ skór¹, elementy stylistyczne wnêtrza wykonane z prawdziwego drewna, chromowane ramki szyb, aluminiowe nak³adki na peda³y, podgrzewane fotele z 8-stopniow¹ elektryczn¹ regulacj¹. Sportowy charakter wersji Sprint podkreœlaj¹: sportowa, skórzana kierownica, czarne zaciski hamulców, elementy stylizacyjne w wykoñczeniu Dark Miron (przedni grill, koñcówki wydechu, dolna os³ona zderzaka) oraz benzynowy silnik o mocy 200 KM i silniki diesla o mocy 160 i 190 KM.
Wersja Veloce to jeszcze wiêcej mocy. Charakteryzuj¹ j¹ mocny silnik benzynowy o mocy 280 KM lub silnik wysokoprê¿ny o mocy 210 KM z napêdem na wszystkie ko³a. Ma równie¿ nowe, ekskluzywne elementy stylistyczne Dark Miron a dodatkowo os³ona tylnego zderzaka, nadkola boczne oferowane s¹ w kolorze nadwozia. Wewn¹trz auta odnajdziemy sportowe fotele pokryte skór¹, regulowane elektrycznie w 6 p³aszczyznach oraz stylistyczne elementy wykoñczone aluminium.

Kolory okreœlaj¹ emocje, zachowuj¹c wiernoœæ tradycji.

Zamykaj¹c oczy, ka¿dy kierowca, a nawet ka¿dy przysz³y kierowca ju¿ od najm³odszych lat, wyobra¿a sobie samochód swoich marzeñ w kolorze, który najlepiej odzwierciedla jego osobowoœæ. W³aœciwoœci jezdne to wynik pasji wymagaj¹cej wiêkszej dojrza³oœci i wiedzy technicznej, natomiast lœni¹ca farba przemawia do wyobraŸni i wywiera trwa³y œlad w pamiêci, szczególnie, jeœli podkreœla idealne proporcje i dynamiczne kszta³ty o napiêtych liniach prowadz¹ce do legendarnego znaczka czterolistnej koniczynki z przodu.
Dlatego, projektanci Alfa Romeo w Centro Stile ewoluowali swoje podejœcie do koloru, stosuj¹c jeszcze bardziej emocjonaln¹ strategiê, która grupuje kolory nadwozia wed³ug klasy, a nie tylko technologii. Istniej¹ cztery kategorie: Competizione, z oczywistymi odniesieniami do sportowej tradycji marki; Metal, podkreœlaj¹ca dynamiczn¹ duszê marki; Solid dla osób poszukuj¹cych przystêpnej wartoœci; i Old Timer, która przywo³uje i interpretuje dziedzictwo Alfy Romeo.
Paleta barw Competizione obejmuje ekskluzywne lakiery trójwarstwowe bia³y Trofeo White i czerwony Competizione Red.
Gama Metal oferuje natomiast kolory takie, jak zielony Visconti Green (nowoœæ dla modelu Giulia), szary Vesuvio Grey, szary Stromboli Grey, szary Silverstone Grey, szary Vulcano Grey, niebieski Misano Blue i niebieski Montecarlo Blue, a tak¿e nowy niebieski lakier Anodizzato Blue i bia³y Lunare White.
Gama kolorów Solid obejmuje kolory bia³y, czerwony Alfa i czarny (wy³¹cznie dla modelu Giulia).
I wreszcie, nowe kolory z palety Old Timer to ekscytuj¹cy kolor Junior GT Ochre i wyrafinowana czerwieñ Villa d'Este 6C Red, dostêpne od po³owy 2020 roku.

FCA 26-11-2019


Copyrights 2017: www.millenium.pl

>