sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

PL EN
SZKOLENIA


Tworzenie bazy użytkowników

Stworzenie bazy użytkowników wymaga wcześniejszego zainstalowania programu, dzięki któremu nie tylko będziemy mogli ją stworzyć, ale i zarządzać prawami do wycen oraz aktualizować całość systemu INFO-EKSPERT.

Instrukcja instalacji programu do tworzenia bazy użytkowników znajduje się TUTAJ.

W celu stworzenia bazy użytkowników musimy wykonać następujące kroki:

  • 1. Uruchomić program z ikony Administrator Systemu Info-EKspert, znajdującej się na Pulpicie komputera.


    Uwaga! Jeżeli na Pulpicie nie ma wspomnianej ikony należy uruchomić program z pliku Admin.exe, który znajduje się w katalogu programu (domyślnie C:\PSWR_ADM)

  • 2. Kliknąć przycisk Tworzenie baz administracyjnych


  • 3. Wskazać katalog, w którym zostanie utworzona baza danych; domyślnie (..\INFOEKSPERT\BAZA_U)


  • 4. Kliknąć przycisk OK


  • 5. Potwierdzić zakończenie tworzenia baz


  • 6. Kliknąć przycisk Modyfikacja danych


  • 7. Kliknąć przycisk Dodaj


  • 8. Wypełnić pola definiujące użytkownika (nazwa użytkownika będzie jego loginem)


  • 9. Kliknąć przycisk F10 - Zastosuj


  • 10. Potwierdzić instalację klikając przycisk Tak


  • 11. Potwierdzić zakończenie instalacji klikając przycisk OK


Copyrights 2017: www.millenium.pl