sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

WIADOMOÅšCI

Mazda przedstawia kompaktowego SUV-a, Mazdê CX-30

Mazda Motor Corporation œwiêtuje dziœ œwiatow¹ premierê kompaktowego SUV-a, MazdyCX-30, drugiego modelu nowej generacji. Jako nowy, kluczowy model w gamie, CX-30 bêdzie wprowadzona na œwiatowe rynki, a sprzeda¿ w Europie zacznie siê ju¿ latem tego roku. Mazda CX-30 zostanie zaprezentowana publicznoœci podczas Miêdzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w dniach 7-17 marca.

CX-30 jest nowym kompaktowym SUV-em, który doskonale ³¹czy proporcje typowe dla samochodów swojego segmentu z eleganck¹ stylistyk¹, bêd¹c¹ uosobieniem charakterystycznego dla Mazdy jêzyka projektowania KODO². Celem zespo³u projektantów by³o stworzenie samochodu, który bêdzie wzbogaca³ ¿ycie swoich w³aœcicieli, pomagaj¹c im i ich bliskim w zdobywaniu nowych oraz inspiruj¹cych doœwiadczeñ w ich codziennym rytmie ¿ycia.

Swobodny i praktyczny rozk³ad wnêtrza oraz przestrzeñ, która komfortowo pomieœci czworo doros³ych gwarantuj¹ klientom przyjemnoœæ podró¿owania do dowolnego celu wraz z rodzin¹ lub przyjació³mi. Co wiêcej, CX-30 zosta³a zaprojetkowana, by daæ siê ³atwo prowadziæ. Zwiêkszona wysokoœæ nadwozia, która pozwala górowaæ nad innymi samochodami osobowymi zapewnia doskona³¹ widocznoœæ i u³atwia wsiadanie i wysiadanie, podczas gdy wymiary zewnêtrzne daj¹ ³atwoœæ manewrowania na drodze i na parkingach.

Podstawowe osi¹gi nowego modelu, jak przyspieszenie, zwrotnoœæ i si³a hamowania zosta³y diametralnie udoskonalone. Konstrukcja zgodna z za³o¿eniami Architektury Mazda Skyactiv-Vehicle wykorzystuje wrodzone zdolnoœci cz³owieka do utrzymywania równowagi, a najnowsze jednostki napêdowe, ³¹cznie ze Skyactiv-X zapewniaj¹ dynamiczn¹ kontrolê prêdkoœci w ka¿dych warunkach drogowych.

„Zaprojektowaliœmy CX-30, z myœl¹ by sta³a siê istotn¹ czêœci¹ ¿ycia naszych klientów” – powiedzia³ Akira Marumoto, Prezes Zarz¹du, Prezydent i CEO Mazda Corporation. „Model ten bêdzie produkowany w kluczowych zak³adach produkcyjnych Mazdy na œwiecie, abyœmy mogli dostarczyæ tradycyjn¹ dla naszej marki przyjemnoœæ prowadzenia samochodu oraz bardziej dojrza³¹ stylistykê KODO klientom na ca³ej kuli ziemskiej. Wybiegaj¹c do przodu, nasza nowa gama produktów i technologii sprawi, ¿e klienci bêd¹ dostrzegali i doceniali wartoœæ posiadania samochodu marki Mazda. Naszym celem jest bycie rozpoznawalnym jako marka, która tworzy najsilniejsze wiêzi z ka¿dym klientem.”

Mazda 06.03.2019


Copyrights 2017: www.millenium.pl