Przejdź do stronty głównej

sekretariat - 

22 560 70 00

godziny pracy - 

8:00 - 16:00

PL EN RUS
MOTOTESTY





Premiera nowej gamy hybrydowej Renault E-Tech na targach motoryzacyjnych w Brukseli

Grupa Renault konsekwentnie realizuje strategię elektryfikacji gamy i wprowadza na rynek nowe hybrydowe Renault Clio E-Tech i nowe hybrydowe Renault Captur E-Tech Plug-In

Po premierze nowego Clio i nowego modelu Renault Captur w 2019 roku, koncern Renault przedstawia na Targach Motoryzacyjnych w Brukseli w 2020 roku międzynarodowe bestsellery w wersji z napędem hybrydowym oraz doładowywanej hybrydy, czyli nowe Clio E-TECH 140 KM i nowego Captura E-TECH Plug-in 160 KM.

Najnowsze modele Renault: pełna hybryda w nowym Clio E-TECH, „pełna hybryda plug-in” w nowym modelu Captur E-TECH Plug-in uzupełniają najszerszą na rynku gamę samochodów elektrycznych, która obejmuje: nowe ZOE, Twizy, Kangoo Z.E. i Master Z.E.

Już niedługo gama będzie poszerzona o model z segmentu wyższego, czyli Mégane E-TECH Plug-in, który daje klientom możliwość wyboru technologii napędu dostosowanej do ich potrzeb (jazda na dłuższych trasach, uniwersalny miejski samochód itd.), a przy tym zapewnia niższą emisję CO2 i zużycie paliwa nawet na długich trasach. Ta bogata oferta wersji hybrydowych dostępnych dla wszystkich to gwarancja niezrównanej radości z jazdy samochodem elektrycznym.

Doświadczenie w segmencie samochodów elektrycznych

Grupa Renault jest pionierem na rynku elektromobilności i jest aktywnie zaangażowana w rozwój elektrycznych samochodów dla wszystkich dziś i w przyszłości. Grupa ma ponad 10-letnie doświadczenie w segmencie samochodów elektrycznych i wprowadza na rynek coraz bardziej wydajne i dynamiczne silniki hybrydowe.

Efektem prowadzonych przez nią prac rozwojowych są dedykowane silniki pod napęd hybrydowy, które zastąpiły tradycyjne zelektryfikowane jednostki spalinowe. Silniki E-TECH zapewniają:

•każdorazowy rozruch na silniku elektrycznym

•przyjemność z jazdy, bez względu na panujące warunki

•doskonałą sprawność energetyczną dzięki innowacyjnej skrzyni biegów o wielu trybach, skutecznemu odzyskiwaniu energii hamowania i mocnemu akumulatorowi. Najnowsze rozwiązania są wynikiem wykorzystania wiedzy i doświadczenia zdobytego w Formule 1 i segmencie samochodów elektrycznych.

Nowe Clio E-TECH przekłada te atuty na konkrety. Nowy model może poruszać się po mieście w trybie w pełni elektrycznym przez 80% czasu jazdy, a zużycie paliwa w cyklu miejskim może być nawet o 40% niższe niż w wersji z silnikiem termicznym. Nowy Captur E-TECH Plug-in ma zasięg pozwalający na pokonanie 50 km w trybie w 100% elektrycznym z prędkością do 135 km/h w cyklu mieszanym (WLTP) i nawet 65 km w cyklu miejskim (WLTP City).

Innowacyjna technologia

Modułowy układ napędowy montowany we wszystkich modelach Renault z jednostkami hybrydowymi jest dostępny w jednym z dwóch wariantów: E-TECH w technologii „pełnej hybrydy” (HEV lub „full hybrid”) i E-TECH Plug-in (PHEV lub „doładowywany silnik hybrydowy”). Zastosowanie nowej technologii w obu modelach jest możliwe dzięki nowej modułowej platformie CMF-BM, zaprojektowanej z myślą o zelektryfikowanym napędzie, oraz wyjątkowo kompaktowym wymiarom nowego układu E-TECH, który może być bez problemu zamontowany w komorze silnika uniwersalnego samochodu, takiego jak nowe Clio.

Inżynierowie z Renault zaprojektowali dla hybrydowej oferty napędów nowatorskie rozwiązanie, które jest oryginalne, praktyczne i jedyne w swoim rodzaju. Wykorzystuje technologie chronione ponad 150 patentami i jest oparte na szeregowo-równoległej architekturze napędu hybrydowego, aby zapewnić maksymalną liczbę kombinacji oraz optymalny poziom emisji CO2 podczas jazdy.

Podczas prac rozwojowych nad samochodem z napędem hybrydowym wykorzystano wiedzę i doświadczenie w projektowaniu bolidów Renault F1 Team. Produkowane seryjnie modele z napędem hybrydowym wykorzystują technologię opracowaną na potrzeby wyścigów Formuły 1.

Niskoemisyjne samochody dla wszystkich

Nowe silniki hybrydowe opracowano dzięki doświadczeniu i synergii w Aliansie, w ramach której powstają podobne jednostki także dla marek Nissan i Mitsubishi. Członkowie Aliansu opracowują technologie dopasowane do specyfiki konkretnych rynków, zgodnie z globalnymi i lokalnymi strategiami poszczególnych marek.

Celem Grupy Renault jest zapewnienie zrównoważonej mobilności dla wszystkich, teraz i w przyszłości. Najnowsza gama silników jest kolejnym krokiem w kierunku realizacji tego celu. Do 2022 roku Grupa Renault będzie dysponować gamą 8 w pełni elektrycznych oraz 12 zelektryfikowanych modeli (hybryd i hybryd plug-in).

Renault 14.01.2020

>

Copyrights 2017: www.millenium.pl

>